Monday 10 September 2012

Received another doodle from Apit~!!

Salam n hye everyone~!!

Last week, I joined Apit's segment via my contest blog. It was an interesting segment coz I had to create phrases that would cheer up bloggers who come to my blog.

And lucky me, I'm one of the 42 participants who got a doodle exclusively from Apit. See my kawaii doodle he made for me:


Hehe.. Arigato ne Apit. This is the 2nd doodle I got from him. Click here if you wanna look at the 1st doodle. I'm gonna put this doodle at my sidebar, hehe.. >_< If you want more cute doodles, you can get the freebies at his blog. ^_^

Thanks for reading & happy blogging~!!


Join my blogshop's giveaway~!!

17 comments:

  1. hijau..doodle tu comel gilerr apit buat hihihi :)

    ReplyDelete
  2. alahaiii cutenya...

    apit mmg pandai buat doodle kan :-)

    ReplyDelete
  3. cute sangat2...sis dah lama tak singgah sini...

    ReplyDelete
  4. Tahniah untuk doodle ..

    Salam kenal dan follow
    Jemputan rasmi, join segmen saya ini sekali...
    http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
    Maaf mencelah disini...
    Jom cari rakan2 follower dan blog anda direview
    Penyertaan sehingga kini 79 blogger !!!

    ReplyDelete
  5. wahh, kawaii ne.. congratz, nisa-chan ^^

    ReplyDelete
  6. alahai tomeynya doodle ni. :) tahniah nisa

    ReplyDelete
  7. @shida: mmg comel, hehe..

    @Ina: kn? jealous sy coz die pndai sgt wat doodle comel2..

    @Kak Rose: xpe..sy pun lame xsinggah blog akak, huhu~..

    @Hanif: sy dh join.. ^_^

    @yui: hehe..

    @ayunidati: thanks ye..

    @caliph-kun: arigato, hehe..

    @syieda: thanks dear..hihi~..

    ReplyDelete
  8. comelnyeeee dudel. hijau gituuu. padan dgn name blog. ;)

    ReplyDelete
  9. Omedetou nisa-chan..
    kawai ne...

    *alhamdulillah..
    dpt futher stdy kt UTeM,mElaka..
    doakn sy agr dpt skor poite stt dr sem 1 hgge sem akhir..

    ReplyDelete
  10. @9n0L4: thanks.. coz sy mmg request doodle kaler ijau pun, hehe..

    @syahmi-kun: arigato.. >_< wah..kat melaka.. ok, study rjin2 tau..

    @achie: thanks.. ^_^

    ReplyDelete
  11. apit punyer doodle mmg ctk2..

    ReplyDelete

Feel free to drop any comments~.. O(≧▽≦)O
Arigatou gozaimasu ありがとうございます~..

 
Template Designed by Farahin | © All Rights Reserved.