Saturday, 3 December 2011

Segmen: Mencari Blogger Setiap Negeri

Salam n hye everyone~!!


Here's a segment that I found while blogwalking. It's by Fatisya Pinky. The segment ends 4th December 2011. Click the banner above to join, OK?


Which state am I from? Truthfully, whenever a question like this is asked to me, I really dunno what to answer. Wanna know why? Read on, then. ^_^


I'm born in KL. Yup, born & raised in KL for a few years. Then when I was around 9 years old (after I got back from Scotland), my family permanently moved to Shah Alam.


So..does that make me a KL or Selangor person? Can anyone answer that for me? Hihi~.. >_<




I'm gonna tag:





Thanks for reading & happy blogging~!!

8 comments:

AinaHusna said...

Datang dari segmen yang sama http://nurainahusnabintizin.blogspot.com/2011/12/segmen-mencari-blogger-setiap-negeri.html
Dah follow,kalau sudi,follow balik ya ^_^ Terima Kasih :D

venessa petra said...

hye! u born in kl that means u from kl la, maybe! read mine too..im follow here btw..
http://venessapetra.blogspot.com/2011/12/segmen-mencari-blogger-setiap-negeri.html

Nisa Greennnpanda said...

@AinaHusna: thanks singgah sni.. dh follow u back.. ^_^

@venessa petra: owh really? hehe.. ok, now I know..thanks!!! followed u also.. >_<

IntaNBerliaN said...

org KL kot sbb lahir kl.. tp kalu org lahir kat oversea.. kita akn ckp dia org oversea ke ek?.. entah.. kompius gak saya ni.. hihii

Nisa Greennnpanda said...

@Ina: tue la yg sy confuse tue.. tp rmi kate sy nie org KL, coz lahir kat KL.. ha'ah la.. org yg lahihr kat oversea pgl ape? sy pun xtau, haha..

hanna said...

dari segmen sme....

http://cicaktersepit.blogspot.com/2011/12/segmen-mencari-blogger-setiap-negeri.html

Nisa Greennnpanda said...

@hanna: name awk nk same ngan my daughter la..hehe..

siti hidayah said...

Orang Tranung datang melawat. salam perkenalan :)

http://dayahpunyerbelog.blogspot.com/2011/12/segmen-mencari-blogger-setiap-negeri.html

 
Template Designed by Farahin | © All Rights Reserved.