Wednesday 8 February 2012

My ex-skoolmate's wedding~..

Salam n hye everyone~!!


Last Monday (6th February 2012), I went to a wedding of my ex-skoolmate. We used to be in the same class from Form 1-3. And then we were in different classes coz I took up Accounting stream, hehe..


The kenduri was held at the compound of Surau Nurul Ikhlas, in Seri Kembangan. I was super excited to come there coz I'd get to meet my old frens... FYI, I only get to see them during wedding of frens, funny isn't it? XP


The newly-wed couple, Fatun & her hubby Mohammad. She looked really pretty that day, and had the glow of a hepi bride. ^_^ Congrats dear~!!




My frens & I wif the new couple. Which one is me? The most chubby girl, huhu~... "-_- (High 5 for those who can find me, ngehehehe...)




These wedding pics are stolen taken from my fren Umie. (yeah, my handphone can't snap pics + I don't have a camera, huhu~.. T_T) Umie is getting married this year too, an event I can't miss, hehe.. >_<


I thought of giving something special to Fatun. So I made a love pillow wif both their names & their special date on it. It's my first time making a pillow out of felt, hihi~.. 





Anyway, you should know that Azmi-kun was at that wedding as well, since his house is juz nearby. I looked everywhere to find someone that was tall & wore spectacles, coz I didn't know how he looked like, hehe.. XP I was a tiny bit disappointed coz I've always wanted to meet a blogger. He later then told me that he saw me at the wedding. Haha.. the funny thing is we sat at the same table!! Owh man, why was I so oblivious? Azmi-kun was sitting right in front of me, yet I didn't know that was him. ">_<




Owh well, another day another time then. BTW, domo arigato for those who keep coming here even though I haven't updated for the previous 2 days. You guys rock~!! ^_^


Thanks for reading this extra long entry & happy blogging~!!

24 comments:

  1. shomelnya pillow craft tu..kreatif eyh nisa..:)
    u mesti the pink one tu kan?hehe..
    siapa tu azmi kun?siblings naga ke apa?hehe depan mata pun tak cam ya..

    ReplyDelete
  2. comel nye pillow felt tu..nk kawen gak la nanti nisa bagi hadiah cam tu taw.haha

    ReplyDelete
  3. cehhh.. akak bolat ni bile plak nak KAWIN ? i'm waiting -,-" lalalala~

    kad jemputann.. oh kad jemputan..

    ReplyDelete
  4. ha..yui lom wat pillow lg..hihi..

    cntiknya mereka berdua..

    kamu semua juga!!

    ReplyDelete
  5. I do love the bride's dress......

    ReplyDelete
  6. kak nisa......nak juga lah felt pillow sebiji....

    nak bertanya,sudi x sponsor my 2nd year-blog giveaway..it coming soon :)

    ReplyDelete
  7. @yna: xde la kreatif mane pun, hehe.. >_< btul ke I'm the one in pink? lalala~.. Azmi-kun tue blogger, xde kaitan ngan Naga-kun, hihi~.. xcam aa coz xknal muke, hoho.. XD

    @PM: beres~... nnti PM kasi details kat sy, sy wat kn, ngehehe.. >_<

    @Cikbolat: uhuk3.. akak? kawin? tggu 1000 thn la.. ape kate cikbolat kawin dlu, ngehehe..

    @yui: xpe, snang je nk wat pillow nie sbnrnye.. (ayat poyo, hoho~..) XD

    @eca: cntik kn bj pengantin tue? ^_^ jd sponsor? sure...

    ReplyDelete
  8. yea... tahniah buat diorang :D

    :: akak , kalo akak kawen, jangan lupa jemput era ek >_6

    ReplyDelete
  9. tersentap 2 saat....
    haha....
    ok maybe lain kali ade klu ade umur pjg boleh jumpe....
    anyway low profile itu terbaik buat sy buat masa ini.....
    hehe.....

    ReplyDelete
  10. waaa. untungla kawan kite da kawen an. kite bile ag? *nyeh3

    i loike dat wedding dress. chantek.

    wah, cane ni? org depan mata xnmpk? org tu pun senyap xgtau eh. ehehehe X3

    welcome :P

    ReplyDelete
  11. wah cantik nye design tu...
    sangat kreatif anda...

    ==New Entry==
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/02/extended.html

    =Jom Join====
    http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

    ReplyDelete
  12. wah...ondi nye hias bantl jd cmtu..smart sgt..like..like..hehe..btw, to congrate,xpecially to your frenz..

    ReplyDelete
  13. comel pillow tu,buatkan satu..nak ada nama woofer storm n achie tau..ahhaa merapu^^

    #slmt mlm^^

    ReplyDelete
  14. semoga jodoh patun dan suami hingga ke syurga.. selamat pengantin baru buat dia ;)

    ReplyDelete
  15. nice gift :D

    congrats to ur friend :)

    ReplyDelete
  16. comel2 pillow uh..nt ika kawen bg ika lak ye..hehehe

    ReplyDelete
  17. @Era-chan: uhuk3~.. akak tggu Era kawin dlu la, leh? lalalala~... XP

    @Azmi-kun: haha..smpi t'sentap lak dh.. XD aih~.. awk nie mmg low profile sgt2 meh~.. >_< insyaAllah, hihi~..

    @nana-chan: hoho..ntah la, bile nana-chan nk kawin nie? awk bakal grad, leh aa kawin dh, ngehehe.. org tue malu2 neko-chan, hihi~.. ^_^

    @kai: thanks, hihi~.. ok, nnti sy terjah eh entry awk tue.. >_<

    @syahmi-kun: domo arigato~!! ^_^ nie 1st time wat pillow nie, hehe..

    @achie: serious nie awk nk? nk kaler ape eh? leh je sy watkn, no hal aa~... ^_^

    @Eza-chan: amin3~.. hehe..

    @Muhammad Saiazuan: hehe.. thanks~.. >_<

    @ika: bile ika nk kawin tue? mr boyfie dh msuk minang ke? ngehehehe.. leh je dear.. XP

    ReplyDelete
  18. tahniah kepada kawan nisa..selamat pengantin baru..amboi..comelnyer bantal nisa buat tu..beruntung kawan nisa...

    done..kak fieda pun lama tak jenguk sini..

    ReplyDelete
  19. @Kak Fieda: hehe.. thanks Kak.. xpe3.. >_<

    ReplyDelete
  20. comelnyaaa bantal craft tu..heeeee

    nt ira kahwin bg kat ira x?kehkehkeh

    ReplyDelete
  21. serius la nak..eehhe kaler merah semestinya..heheee

    ReplyDelete
  22. @Ira: hehe.. bile Ira nk kawin tue? leh je..hihi~.. ^_^

    @achie: wokeh, beres~... nnti2 sy watkn eh achie... nnti dh siap br kasi address, hehe.. >_<

    ReplyDelete
  23. heheh nisa!!! comeynye pillow tuh!!! wawawa nak request hadiah utk kawen nt leh x? hihi

    ReplyDelete
  24. @Umie: leh je dear.. nnti sy watkn eh sbg hadiah.. ^_^

    ReplyDelete

Feel free to drop any comments~.. O(≧▽≦)O
Arigatou gozaimasu ありがとうございます~..

 
Template Designed by Farahin | © All Rights Reserved.