Wednesday 9 July 2014

Ramadhan Mubarak 2014...and I'm back, hopefully~...

Salam n hye everyone~!!

It's been (counting my fingers) 4 months since I last updated my blog. And did you know, I only have 3 previous posts for this year, haha... Wonder what happened to my so-called intention be an active blogger... 【・ヘ・?】 Muehehehe...

I've been drowning with work all this time. Currently, I've been working for 7 months now in my cousin's company. How time flies by~... I still feel like I've juz started working here, hehe... :P

So...how's your Ramadhan getting along (to my Muslim frens)? Hope all of you are doing pretty fine, InsyaAllah... I notice that now it's the "fever" season, most people are getting sick or down wif a flu. Even Hannah is feverish wif a cough and a flu. Hope anyone of you who are sick will get better soon, amin~..

Anyway, Ramadhan Mubarak & do pray that I'll blog again soon, hihihihi~... (*⌒▽⌒*)θ~♪

Me & Hannah during last weekend's Raya shopping

Thanks for reading & happy blogging~!!

12 comments:

  1. singgah sini.... betul tu anak sya pun demam jugak... sian die... ape pun hope sentiasa bergembira sambil menghayati bulan ramdhan

    ReplyDelete
  2. @Ayu Azmir: thanks sudi singgah... owh ye ke? moge die cpat sembuh... salam ramadhan~~

    ReplyDelete
  3. mmg lama nisa tak updte..

    oh keje dgn cousin ea..

    bgus2..

    slmt berpuasa =)

    ReplyDelete
  4. welcome to the blog
    cte nya hannah kan :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum... Selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  6. Its okay. Biasalah tu. Ada on off dalam berblogging. hehe. Follow sini. Comel betul blog :)

    Slmat berpuasa!

    ReplyDelete
  7. Ramadhan Kareem...lama betul menghilang

    ReplyDelete
  8. hahaha lama tuu. patutlahh dicarik carik takde =.=
    hehee rinduuu

    ReplyDelete
  9. Salam Ramadhan Nisa..Long time no c u..Miss u ketat ketat..Welcome back

    ReplyDelete
  10. dah lama tak singgah sini.. hannah dah besar.. nmpk lain lah nisa.. comel bila pkai tudung.. :-)

    ReplyDelete
  11. @yui: ha'ah yup.. keje ngan cousin je.. hehehe..

    @sis Tihara: thanks sis~...

    @ros_reeza: wa'alaikumussalam n slamat b'puase gak..

    @scha nazri: thanks sudi follow sni.. hihi~..

    @sya hunny: huhu... tau xpe... :P

    @Fiqa-chan: wahhh... t'haru ade org rndu kite...muehehehe

    @Mimi: thanks dear... missed u too.. ;)

    @shida: salam ramadhan gak dear..

    @karimah: hehe.. tgh train die pki tdung...

    ReplyDelete

Feel free to drop any comments~.. O(≧▽≦)O
Arigatou gozaimasu ありがとうございます~..

 
Template Designed by Farahin | © All Rights Reserved.